tisdag 4 augusti 2020 04:22

 

:: Tipsa någon

Ok!
 

 

Frågan är om vi är på den smala vägen eller den breda?  Allt fler människor tar tabletter mot alkolmissbruket. Hur vackert är då inte dom vackra annonserna i tidningar där man serverar fint vin o.s.v. För att inte tala om rökning där den tuffaste vinner.

Ingen vill tala om verkligheten bakom detta fruktansvärda senario. Det gäller för staten att kamma in så mycket pengar som möjligt. Tänk vad jobb det skapar. När man till och med ser alkohol som en självklarhet i sitt jobb då är vi i riskson!

TV kanalerna gör ju inte saken bättre då språket fullständigt tappat kontrollen. Dom kristna TV kanalerna är ju lika okontrollerade på sitt sätt.

Vi kan inte banka bibeln i huvudet på människor. Det finns inte ett enda profant program på dom kristna TV kanalerna.Hur tror man att man ska få en profan människa att titta och lyssna på den ena förkunnelsen efter den andra?? Det är fullständigt nonsens! Lika så är det fruktansvärt på dom profana. Där väller svordommarna och sex-attityderna ut. Jag efterlyser en ren TV.

 Ska vi nå dom ofrälsta människorna så kan vi inte göra som dom kristna kanalerna gör idag tyvärr.  Tro INTE att kanal 10 , God TV, Visjon Norge, skulle nå dom ofrälsta bara för att Com Hem skulle ta in dom. Tro mej! Jag tillhör dom som blivit kristen genom en underbar relation med Gud. Inte genom dom kristna TV kanalerna.

Låt mej slutligen vägleda dej till en fantastisk Webb TV station som verkligen behöver Ditt stöd om du vill hjälpa till med att sprida Evangeliet och verkligen nå ofrälsta människor. Klicka dej in på Nornet TV.

Artikeln har 4 Kommentarer

 
 

4 Kommentarer

  1. jerry säger:
    låt oss "ofrälsta" människor vara ifred!!!!! relation med gud? nej tack..ja har hellre relation med kvinnor...idiot!
    torsdag 25 september 2008 14:43

  2. jerry säger:
    låt oss "ofrälsta" människor vara ifred!!!!! relation med gud? nej tack..ja har hellre relation med kvinnor...idiot!
    torsdag 25 september 2008 14:43

  3. Thomas säger:
    Det är klart att vi män bör ha relation med kvinnor. Helt rätt Jerry. Jag låter självklart Dej vara ifred. Evangelium och evigheten är inget man tvingar på någon. Det måste var och en bestämma om man vill ta emot. Däremot så kan jag inte låta bli att följa Jesu Kristi befallning. "Gå ut i hela världen och gör alla människor till lärjungar"...Detta förstår jag nu som först efter att ha levt i liv i lyx, kvinnor, pengar och allt man kan tänka sej. Ändå så fanns det något som fattades mej och jag fann det 19 jan 2002 kl 22.00. Du finner det på (Kolla länk) under fliken vittnesbörd.
    torsdag 25 september 2008 19:28

  4. Thomas säger:
    Det är klart att vi män bör ha relation med kvinnor. Helt rätt Jerry. Jag låter självklart Dej vara ifred. Evangelium och evigheten är inget man tvingar på någon. Det måste var och en bestämma om man vill ta emot. Däremot så kan jag inte låta bli att följa Jesu Kristi befallning. "Gå ut i hela världen och gör alla människor till lärjungar"...Detta förstår jag nu som först efter att ha levt i liv i lyx, kvinnor, pengar och allt man kan tänka sej. Ändå så fanns det något som fattades mej och jag fann det 19 jan 2002 kl 22.00. Du finner det på (Kolla länk) under fliken vittnesbörd.
    torsdag 25 september 2008 19:40

Kommentar

Namn

E-post (Obligatorisk men publiceras ej)
För att kunna verifera din kommentar måste du uppge en fungerande E-post!
Vill du ha mejl vid kommentar?
 
 
 
 
 
 
 

 

:: Senaste kommentaren

Hej ! Gert-Åke hälsar att cdn fungerar jättebra och han lovar att vara rädd om den...
Av: Annebo gruppboende

:: Gästboken

Igår fick jag uppleva kanske mitt livs underbaraste fars dag gratulation. Jämjö folkets hus och...
Av: Ruben Andersson
 

1 besökare just nu !

No flash player!

It looks like you don't have flash player installed. Click here to go to Macromedia download page.

» Logga in

© www.glories.se 2008 | Sidan är utformad av apg29.com